She moves in her own way

Det känns förjeevla bra att det är fredag imorrn. Inget slår fredagar, speciellt inte när man börjar 10.15 och slutar 11.30, som imorgon.
Efter småföretagandelektionen lär det väl bli en tradionell fredagsfika,  i alla fall om fröknarna Olsson och Fjellström behagar att komma till skolan imorrn. Ingen vet!

Och vet ni vad, det kanske blir en kryssning till Tallin sista april. Det tycker jag skulle vara utomordentligt roligt, frågan är bara hur mkt det kostar. Är den någon annan som är sugen är det bara att höra av sig.
HALLÅ, en liter minttu kostar liksom 80 spän. Det är bara att slå till!



Yes, she moves in her own way.

Det skulle man kunna säga, med tanke på att jag råkade säga att jag är halvgalen idag på intervjun, om det var bra eller dåligt, det får vi se!

Kommentarer
Postat av: Matildis

JAAA, gör det! Vi ska också till Tallinn sista april, alltså min klass. Så du kommer inte ha tråkigt!

2008-04-11 @ 18:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0