Spring

Kom nyss hem från min första joggingtur för i år. Det gick ovanligt lätt, så nu kanske jag slipper tappa suget efter två ggr.

Igår kom tre små muppar och hälsade på mig helt utan förvarning. Men der var mkt trevligt, vi sysselsatte oss med allt möjligt, kubb, brännboll, boul, krocket mm.

Senare på kvällen var jag med Fredrik, vi utmande varann på badminton och eftersom mina skills fortfarande sitter i vann ju jag! Eller hur honey? :D haha

Här kommer lite bilder iaf :


image142
Hur snygg är inte Josse här då? Jag tror det är nu vi för första gången vinner. Det ser ut så på henne iaf! :)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Jag har inte gett mig ut än så det får vi se hur det går haha

2008-04-24 @ 16:28:58
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0