Torsdag och ingen religionsresa blev det.

Idag på bussen fick jag och Sandra ett hyseriskt skrattanfall. Jag skulle försöka berätta för Erik om killen som inte tände varken tjejer eller killar, utan tänkte på soptunnor och väggar. Tyvärr råkade jag halvskrika ut allt.
Suss: Skrek jag, var det någon som hörde?
Sandra: Nej, nej, det var ingen som hörde.
För er som inte fattar det roliga så kan ju ju berätta att det var rätt uppenbart att precis alla i bussen hörde.
Ja, det är sånt som jag och Sandra skrattar åt.

I förrgår fick vi även våra studentmössor. Det känns verkligen som att det är nära nu. Jag längtar så.




Ikväll blir det plugg, spinning och hockey!

Hejs

Kommentarer
Postat av: you know who ;)

Är jag straight, homo eller bi? Snälla hjälp mig, jag vet inte. Jag tänder varken på tjejer eller killar. Däremot kan jag få stånd av att titta på soptunnor(?) och
ibland väggar(?). Är min sexualitet på något vis konstig?

Nejdå! Du är normal...
Insänt av Sickan the man, 3/3 -08

2008-04-03 @ 16:59:33
Postat av: Sandiiee

haha sussie det var ju omöjligt att nån på bussen inte hörde dig. Alla sitter nu och funderar på om deras sexualitet är konstig på nåt sätt;)

2008-04-03 @ 22:51:39
URL: http://sandiiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0