Vilken härlig måndagmorgon

Åh vilken strålande morgon. Börjar inte förrän om 25 min, så jag borde väl gå snart. Men det är alltid skönt att få sova ut på måndagar. Fredrik är elak för att jag inte får låna hans solglasögon, annars är han snäll. Vi tänkte se nya American Pie igår, men den verkade så himla tråkig, så vi stängde av.

Som alla har märkt har det varit toppenväder i helgen, så jag och Fredrik ha sysselsatt oss med det mesta som går att göra ute. Vi började med att öva slagen inför brännbollssäsongen, sen gick vi med lite grenar och ris till majbrasan, Vi cyklade även fram och tillbaka mellan frasses, konsum och hem, till slut blev det mjukglass på frasses. På kvällen åkte vi in till stan och jag tog en 12 min solning. Var rädd att jag skulle bli röd som, eftersom det var min premiär, men jag klarade mig fint. Nu ska jag kila!

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0