Bullbak med farmor

Fredrik ville inte följa med på Winnerbäck, så jag tog med mej Jennie ist. Där stod vi tillsammans med Vera, Secken och Thoord i regnet och lyssnade. Han var bra, mkt bra, även fast jag inte hade hört att låtar. På vägen hem åkte vi till Big Boy och då upptäckte jag ett en myra hade gjort mig sällskap hela vägen dit. Inte kul!

Idag har jag varit hos farmor hela dagen. Vi har bakat bullar och jag har ätit bulldeg tills jag fick ont i magen.
Ikväll ska jag och Fredrik på utflykt tror jag, vart vet jag inte än!

Hejdå



Kommentarer
Postat av: carro

frågestund i bloggen, ställ gärna din fråga :):*

2008-08-04 @ 18:20:04
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0