Helgjobb

Hej hopp!

Blev en liten utgång ingår. Men bara liten, vet inte ens om det räknas. Umgicks iaf med Elin, Josse och Sandra. Vi var ner på Drakbåtsfestivalen och kollade läget. Efter det gick jag, Josse och Elin vidare till Stadshuset, där jag träffade på Matilda! ;D
Det var inte igår, så det var jättetrevligt, måste jag säga.

Idag är det jobb som gäller. Bara från 12.00-16.00, så det är skönt. Samma tider imorrn.
Det har inte alls blivit mkt jobb på sistone, och fortsätter det såhär till hösten, måste jag söka ett nytt jobb. Lika bra att börja uppdatera min CV snart.
Usch, jag trodde jag skulle slippa det här på ett tag. Men att jag jobba två-tre dagar i veckan räcker inte. Men men, får se hur det blir till hösten, när de flesta sommarjobbarna slutar!

Nu måste jag snart kila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0