Nej

Hej!
Idag har jag varit ute i Birsta igen. När jag inte jobbar hänger jag där ändå, konstigt nog! Fick iaf med mig en kjol och en kofta hem, vilket är väldigt ovanligt för min del.
Har jobbat mest hela förra veckan. Nu är jag ledig ett tag tror jag, tänker iaf inte jobba på lördag, eftersom det verkar bli utgång på fredag.

Annars händer det inte mkt. Selånger i helgen och efter helgen brukar det vara dags schooltime, men inte för mig. Jag vet inte ens när de andra börjar i skolan, idag eller nästa måndag?
Det känns iaf lite halvkontigt att vi inte ska tillbaka till Hedbergskas korridorer. Just nu känns det skitskönt, men jag tror nog att jag kommer sakna det litegrann ändå.

Nu ska jag gå och powernappa!

Tjoohej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0