Street fighter - Cammy

Idag har jag varit på stan med Fredrik. Har kollat på lite grejer som måste fixas innan vi åker till Turkiet :D
Hälsade även på Josse på Gina Tricot, där jag även köpte en grön body. Jo det är sant! Susanne har köpt en body!
Men den kostade faktiskt bara 29 kr, dessutom var det precis var jag var ute efter. Jag ska nämligen på maskerad. Tror jag iaf, hoppas :D

Erik, Fredriks kompis, ska kanske ha en fest med Street fighter-tema. (Det är ett tv-spel för den som inte vet) Jag gapskrattade först och sa att det verkligen inte var nåt för mig. Men efter att ha kollat på lite bilder och annat, tror jag att det kan bli väldigt kul. Och med tanke på mitt tidigare inlägg, så måste jag fan hitta på nåt kul!

Här är tjejen jag ska vara, Cammy:




Därav den gröna bodyn! HAHAHA, jag kommer vara sjukt ful!


Tjaråå

Kommentarer
Postat av: Hannah

Fan va kul det låter med sånt tema. Annorlunda om inte annat! :)



Trevlig resa btw.

2008-08-25 @ 16:24:40
URL: http://hanoha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0