Better day

Hejhejhejhejhejhejhejhej!


Det har hänt mkt sen sist. Det har inte blivit mkt jobb på sistone, men som tur var fick jag en och en halv veckas ledigt, då vädret var som bäst. Har nog badat varje dag tror jag. Har hunnit med Sörfjärden, stugan, Grönviken och Ottsjön typ 97 ggr. Fredrik och jag var och badade där en kväll förra veckan och det måste seriöst ha varit minst 25 grader i vattnet. Träffade även på Patrik den kvällen, det trodde man inte!

Den här veckan har jag iaf fått lite jobb vilket faktiskt har varit riktigt roligt :D Och snart åker ju jag och Fredrik till Turkiet, för den som missade det.

Annars då...Jo just de. Jag har ju varit ensam hemma hela veckan. Min pappa är och upptäcker Europa med Eva. Bratislava, började dom med. Sen blir det Polen med Auschwitz och diverse. Låter rätt spännade faktiskt.
Medans dom har varit där har jag och Fredrik testat på familjelivet. Vi har lagat mat, diskat, tvättat bilen, vattnat blommor, klippt gräsmatten, damsugit och skjutsat barnen till dagis. Okej, kanske inte det sista, men det har inte kännts så långt ifrån!


Ikväll ska jag vara med tjejerna. Det är verkligen på tiden! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0