Nu måste det ske ändringar

Nej, det här går inte! Mitt liv is way to boring! Något måste göras och det är snabbt. Alla måste sluta att vara tråkiga och sluta gå halvvägs. Nu är det all in som gäller! (Jag vet, "ska jag säga!!!!") Men nu ska det bli ändring! Vi har förfan slutat skolan och vi har inget plugg under minst ett helt år, är inte det värt att firas?
Om inte annat måste jag umgås mer med mina vänner! Känns som att ni häller på att försvinna! :O Såhär blir det när alla jobbar så olika och det är väl inget att göra nåt åt. Men när vi har våra chanser får vi fasiken ta dom!

Jag ska gå och köpa mig en jäger och börja träna i smyg hemma, så nästa gång ska jag vara med på era race aswel!

Och till Sandra, Jennie och Ida, som fyller åt typ samtidgt. Nu är det ni som fixar en fest! En heltsjuk fest. En maskerad kanske! Jag hjälper er gärna :D Kom igen nu!!!!



Kommentarer
Postat av: Sickan

träna, träna, träna :D När jag ser dig shotta jäger utan "eftereffekter" då ska jag fan hjula storgatan fram, och det är ett löfte.

2008-08-19 @ 20:56:01
Postat av: Sickan

Och för att kommentera födelsedagsbarnen: MASKERAD för fan, jag och Suss står för planeringen, det är också ett löfte!! Vi måste ha roligare

2008-08-19 @ 20:57:06
Postat av: Sandra

haha ja maskerad vore sjukt kul, men problemet kvarstår vart ska vi ha den?

2008-08-20 @ 14:20:15
Postat av: Matilda

JAG vill festa, jag har också ett tråkigt liv! Ring mig!

2008-08-20 @ 16:45:01
Postat av: Josse

Jag fyller ju också år samtidigt som dom, men jag fick inte vara med! :O

2008-09-06 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0