19 år idag

Igår ängade jag och Fredrik hela kvällen till att omformatera min dator och allt som hör där till. Vi började med att sprara alla bilder (då menar jag alla bilder, vissa är från 2003) musik pch dokument på min externa hårddisk. När vi gjort det började vi, eller rättare sagt Fredrik eftersom jag är retard, med omformateringen. Detta tog nog ungefär 3-4 timmaar allt som allt. Och när allt detta var klart var jag glad och nöjd.
Idag när jag slog på datorn kunde jag jnte hitta bilderna och musiken  (har över 2500 låtar) :O:O:O:O
Jag letade överallt, men jag lyckades inte hitta dom. Jag började då såklart tokböla, eftersom jag trodde att min värsta mardröm hade gått i uppfyllelse. Efter att ha grinat i sisodär en kvart tog jag mig i kragen och ringde experten Fredrik. Han visste direkt var felat var och efter en stund hade jag hittat allt igen.
Från att vara den värsta födelsedagen i mitt liv till, kanske inte den bästa, men en bra iaf! :D
Tack Fredrik för att vi finns! ;)

Ja, jag fyller som sagt år idag, men det blir väl inte så mkt att fira idag. På fredag blir den riktiga festen!
Men idag har jag bakat tårta och lite senare ska vi åka hem till farmor och farfar, hoppas jag får nån present iaf!

/ Later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :)

2008-02-13 @ 17:43:21
URL: http://spjutan.blogg.se
Postat av: mallanballanbejb!

såg ju dig på skolan idag, men klantig som jag är så glömde jag ju att gratta storen ;) hoppas du godtar min ursäkt och GRATTIS SUSS I TUSSSS!!! :D

2008-02-13 @ 19:17:01
Postat av: Suss

Tack så mkt :D

2008-02-13 @ 20:58:46
Postat av: Elin

grattis grattis :D

2008-02-13 @ 22:16:34
Postat av: Tina (Idas mamma)

Grattis i efterskott...:D

2008-02-15 @ 16:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0