Alla hjärtansdag

Torsdag kväll och jag behöver i säng tidigt för att kliva upp sju imorgon, näe för vi är ju lediga!
Ikväll har jag fixat till det mesta med datorn, så nu är den så gott som färdig, samtidigt som den är mkt snabbare.

Har även suttit med religionsläxan denna kvällen, vill verkligen inte göra den i helgen. Och det behöver jag inte heller, för jag blev precis klar med den, skööönt!
Hann träffa Fredrik en stund ikväll också, men inte blev det mycket hjärtansmys inte. Och inte får jag sova bredvid han ikväll heller!

Imorgon kommer Stefan och Anna hem hit, det ska bli kul att träffa dom, även fast det inte känns som att det var så länge sedan.

Jag har tänkt på en sak. De flesta tar förmodligen mer balsam än schampo när man duschar, så varför kommer det sig att balsamflaskorna alltid är mindre än schampoflaskorna?
Jag vill ju att dom ska ta slut samtidigt!

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0