Äntligen fredag

I helgen ska jag bara ta det lungt, mysa med Fredrik och göra saker som jag inte annars hinner.
Ikväll ska jag på disco för mellanstadiet. Det är mina vänner Sandra, Ida och Frida som annoordnar hela kalaset (UF). Det ska bli spännade att se hur många det kommer, själv sitter jag här och försöker ladda ner jag är en gummibjörn, eftersom jag tänkte vara snäll och hjälpa till lite med musiken. Ärligt talat trodde jag barn i den ålderan bara lyssnade på sånt. Men när jag sökte på Hits for Kids och annat gotta insåg jag att dom lyssnar i princip på samma musik som vi gör.
Så Josse, vi kan spela Miss Fatty hela kvällen om vi vill ;)

Efter discot på Bergsåker ska dom andra in på Lyset (allstå inte barnen). Jag har inte rikigt bestämt mig än hur jag ska göra än, men det verkar ju vara rätt mycket folk som ska dit. 

När pappa kommer hem ska vi beställa hem mat, får se vad det blir. Bara inte kinamat, jag har inte riktigt kommit över all mat vi var tvungen att äta när vi var i Kina.

Men nu ska jag göra färdigt spellistan.
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0