Back in the city

Har nyss vaknat från en fööör lång powernap. Bra, Susanne, nu kommer du aldrig somna ikväll. Crap!
Fast om jag lägger mig och läser boken, måste jag ju somna efter en inte allt för lång stund.

Men vet ni vad, STEFAN OCH ANNA SKA FLYTTA HEM IGEN! :D
Ja det är sant, och jag är jätteglad för det. I juni kommer dom tillbaka till Sundsvall!

Idag hade vi en jättehål, som vanligt på torsdagar. Så jag passade på att följa med Zara och Elin till Birsta. Där blev det inte mkt uträttat, förutom en liten fika. Väl tillbaka på skolan var det dags för  marknadsförning med produktutveckling mm. Inga-Britt hade gjort en uppgift till oss, men när vi påtalade atta det inte var mkt som stämde på den, svarade on bara: "Jaha, det var ju tråkigt!"
That´s it.


Ibland saknar jag min lugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0