Fettisagen

Jag är sjukt sugen på en semla nu. Fast jag har ju redan ätit en i dag, men dagen i ära så borde man fasktikt få äta minst tre stycken! Fast jag var ju nyss och tränade och då skulle ju en semla försöra den härliga känslan som nu befinner sig inom mig, så jag ska ta och försöka behärska mig.

 

Pratar just nu med Sandra på msn, hon är magsjuk stackaren!
Konsigt eller turligt (kan man säga så?) nog har jag aldrig varit magsjuk, I HELA MITT LIV. Är jag unik då, eller är det många som inte har varit det? Jag har ingen koll faktiskt.
Fast medan andra mår finfint dagen efter, så mår jag pyton. Att vara bakis är nog det värsta som finns. Så det jämnar ut sig där. Fast jag är nog en väldigt vek ock oerfaren drickare om jag jämför med mina vänner!!!
They are crazy!

Näe nu ska jag kila mot sängen och och slå på tv och mysa i mina nya sängläder.
Längtar till imorgon, för då ska jag till Fredrik och spela gitar hero!
hejdå

Kommentarer
Postat av: jennie

sandra det äcklet! :O
nu är jag magsjuk.. men paradisbadet till helgen? ;D

2008-02-06 @ 12:00:20
Postat av: Suss

Jag har redan tackat nej till Elin, men gärna en annan helg! :)

2008-02-06 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0