Fyradagarsvecka

Idag har jag hunnit med en massa. Direkt när jag kom hem satte jag igång med att damsuga och plocka ur diskmaskinen. När pappa kom hem hjälpte jag han med maten och efter att vi hade ätit åkte vi till biblioteket. Pappa skulle låna massa böcker till farfar, så jag passde på att sätta mig ner och öva på företagspresentationen tills imorgon. Efter att ha suttit där en halvtimme så åkte vi hem till farmor och farfar, och efter att ha varit där nån timme åkte vi hemmåt och hann handla på vägen också. Just nu sitter jag och lyssnar på Kanye West och har jag precis fått powerpoiten av Sickan, så nu ska jag träna lite, sen blir det sängen.

Imorgon är jag ensam hemma hela kvällen så jag funderar på om jag ska bjuda Fredrik på mat, kanske jag hinner med spinningen också.
På fredag är vi ledig, så det är bara tre dagar kvar den här veckan. Heeerligt!
På onsndag fyller jag år och då ska jag baka tårta, sen är det ju alla hjärtans dag på torsdag, mkt bra vecka måste jag säga. Utgång på fredag också, frågan är bara om det blir Oscar eller Primero, eller både och kanske? Somebody tell me!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0