jkasdhasjkbfvsdjlvblsd

Sitter hemma hos Fredrik, och väntar på att pappa ska plocka upp mig för att ta oss ut till Birsta City. Egentligen vet jag inte vad jag ska göra där, men jag har inget annat för mig, så det kan väl vara trevligt. Kanske kan köpa nya sängkläder!

Här har ni en skön låt, fan vad jag längtar till sommaren när jag hör den.



Meh, nu ringde jag till pappa, trots att det var han som skulle ringa mig! Vet ni vad han sa: "näe vi är inte klar än, vi kanske åker om en timme!"
Jaha, jaja, vi glömmer det du sa igår om att vi skulle vara där klockan tio, vi glömmer att JAG KLEV UPP FÖR EN TIMME SEN FÖR ATT HINNA!

Och vill ni veta vad som händer nu?!?!?!
Pappa ringde igen, weeiiii, NU SKA VI  INTE ENS ÅKA PÅ IKEA!!!!!!!!!!!!!

ajklsdhnsfsodhfsdlfnasdfm


hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0