Mats, är du där?

Snart är även onsdagen överstökad. Dagen gick väldigt fort, trots Ulf jättelånga föreläsning om judendomen. Men han gör det på en sånt sätt, att man faktiskt vill lyssna. Inte är det många lärare som lyckas med det inte inte.

Kvällen kommer bestå av lite allt möjligt. Måste träna för redovisningen imorrn på svenskan. Ämnet vi har valt att prata om är sär skrivning. Haha där var jag rolig, det var såklart särskrivning jag menade. Just de, måste leta fram min gamla keyboard också!

Sen ska jag försöka komma nån vart i boken som vi ska ha läst ut till vecka åtta. Den är ju inte speciellt spännade, så jag drar mig lite för att läsa, men några sidor ska jag nog kunna kämpa mig igenom. Den är iaf lättläst och det blir ju faktiskt lite roligare att läsa pag att den utspelar sig i Sundsvall.
Om jag får tid över kanske vi tar en tripp hem till min syter, för att sedan vid åtta tiden åka hem till Fredrik.
Nästa gång ska Sandra få följa med, så kan vi roa oss med gitar hero tillsammans.

Sen har jag en liten fundering. Det är såhär att jag råkar veta att Mats "Josses pappa" Olsson läser min blogg. Så nu undrar jag om du har hittat hit också, efter mitt bloggbyte? :)
Om du har det, så skulle jag gärna vilja att du försökte dig på att skriva en liten kommenetr under "Speak your mind".
Tack på förhand!




Sen har jag en till funderring, hur fan lyckas dom här två?


Kommentarer
Postat av: Tina

Hehehee...det är inte bara Josse´s pappa som läser...även Ida´s mamma gör det...och jag tycker det är så spännande att följa er tjejer...Må så gott!! Kram Tina :)

2008-02-09 @ 15:00:53
Postat av: Suss

Haha va roligt att höra! Detsamma! =)

2008-02-09 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0