moving to fast

Puuh, äntligen är jag färdig med det som borde ha varit gjort för länge sedan. Jag har städat mitt rum. Och då menar jag inte plocka undan kläder och skyffla undan lite dam under sängen, näe jag menar riktig städning. Jag har damsugit, dammtorkat, plockat bort massa skit, bytt sängkläder mm.
Dammtorka är nog det värsta jag vet. Det känns som att jag har extremt många hyllor/ byråer, där dammet bara samlas. Och det är inte lite damm heller, om jag samlade allt damm jag har torkat bort idag och sydde in det i en påse, skulle jag nog få ett skönt duntäcke.

Idag när jag var på IKEA, blev jag så sjukt sugen på att flytta hemifrån. Att få inreda mitt eget hem precis hur jag vill har sedan länge varit min högsta önskan. Det är inte alltid roligt att bo ensam med sin pappa som är totalt blicklös när det kommer till inredning.
Egentligen skiter jag fullstädning i hur det ser ut på mitt rum idag, jag tänker inte köpa några nya grejer heller. Jag väntar hellre tills jag flyttar och lägger pengarna på det isället. Frågan är om min första lägenhet blir i Sundsvall eller någon annanstans?


image15

Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker att du tänker fel nu. Köp prylarna nu medans du inte har någon hyra och shit!

2008-02-03 @ 18:14:27
Postat av: Suss

Ja, men jag kanske måste ha lite pengar att köpa dom för också? sen vill jag nog veta hur lägenheten ser ut innan jag köper en massa grejer (I) ;)

2008-02-03 @ 19:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0