Sabbat och mässa

Förberdelse inför regionala mässan/ nolia idag, hela eftermiddagen gick åt, men jag vet inte riktigt vad vi åstakom. Och inte fick vi behålla vårt fina golv som vi hittade heller. Imorgon gäller det, man skulle väl kunna säga att det är ett slags slutprpv, jag ser det mer som ett slags slut på eländet. Jag kan faktiskt inte säga att UF-året har varit speciellt roligt. Men imorgon ska vi föröska göra det bästa av situationen. Jag tror det kan bli kul, det är tiden som jag stör mig på. Åtta till åtta känns sådär.
Religionsprovet på tordag gör inte att saken känns bättre. Kommer inte hinna plugga så mkt imorrn, och sen äre bara en dag kvar. Tror fan inte jag har varit såhär sent ute med någonting i mitt liv.
Kan det inte bara vara sportlov snart?

Nu ska jag kolla på film med Fredrik, får se hur det kommer gå att sova här i natt. Pojkarna brukar vara ganska högljudda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0