Securitas och Gitar hero

Helt sjukt underhållade dag har det varit. Kanske tack vare min roliga och påhittiga man Fredrik. Älskar dig så mycket.
Hade mycket roligt, som jag inte kommer glömma i första taget. Det som gjorde dagen så speciellt var delvis att jag spelade Gitar hero för första gången. Och gissa om jag var grym! Visserligen kör jag bara på easy, men för att vara den första gången, så var jag grym. Dessutom klarade jag en HEL låt på medium, helt sjukt!
Observera att jag inte är speciellt seriös, jag sög, iaf om man ska jämföra med Fredrik och Jean! Buhu


  

Men det absolut roligaste idag, var när jag skulle åka hem och Fredrik skulle följa med mig till bussen. Precis när vi skulle gå, så hittar inte Fredrik sina nycklar. Vi letar överallt (tillochmed i kylskåpet, skafferriet och på toan!) Fredrik tror då att han har glömt den i tvättstugan. Vi går då ut i trappuppgången och Fredrik försöker lite försiktigt skjuta igen dörren utan att den ska stängas och därmed gå i lås. Tyvärr, hahaha tyvärr tryckar han lite för hårt och dörren går igen. Och där står vi. Som tur är har jag med mig mina grejer, men Fredrik har nothing! Han får då ringa till HSB från min telefon och efter 20 min kommer en securitasbil och öppnar åt oss. Vet ni vad det kostade att låsa upp dörren?!?!?! 400 kr!!! Hålla?! Dyrt, ja tack!
Men kul var det, har nog aldrig skrattat så mkt som när jag såg Fredriks min när dörren gick igen!
När vi kom in igen, hittade vi naturligtvis nyckeln i soffan. Brukar man inte leta där först?
Inte vi iallafall!

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0