Sleepy sunday

Fy, igår låg och halvsov enda till 17.00, då blev det bakismat, pizza. Efter det blev det lite mys i soffan med Stefan, Anna, pappa och Eva. Vi kollade på se upp för dårarna, men jag gick ganska snabbt därifrån eftersom den var så tråkig. Såg ist slutet på dodgeball, och sen kom Fredrik. Idag har jag inte gjort mycket vettigt.

Över till fredagen igen, har någon lust att berätta för mig varför vi kunde gå före i kön?
Var det bara så lätt att vi gick fram i vakten och sa att vi stod på listan? Sorry, men jag kommer inte ihåg.

     

Ikväll blir det mys till Wallander. Och på fredag åker vi till Stockholm!

Nu ska jag gå och prissätta lite smycken!

Kommentarer
Postat av: Sickan

Ja sugar, vi gick rakt fram, sa att vi stod på listan, vi visade leg och gick in. Sedan trodde du att du tappat biljetten, men hade den i fickan, killen i vakten skrattade och så var vi inne. That's it!

2008-02-17 @ 15:26:29
Postat av: Suss

hahaha okej, tack för informationen!

2008-02-17 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0