Stockholm över helgen



Gud va skönt att den här dagen äntligen är över.
Började redan halv nio imorse med monster redovisningen av svenskboken. Hann inte ens färdigt så jag fick fortsätta på lunhen. Efter svenskan skulle jag göra religionsprov, det gick nog ganska bra tror jag. På lunchen fortsatte jag som sagt med svenskan och började även lite smått med marknadsföringen, som jag sedan också fortsatte med på lektionen. Puh, jag har seriöst suttit och skrivit hela dagen, kan ju inte påstå att jag ser fram emot nationella proven i svenska direkt.

Nu är det iaf skönt att sitta här och veta att jag inte behöver plugga i helgen. Imorgon går bussen kl åtta mot Stockholm, gud vad roligt det ska bli. Kommer hem sent på lördagkväll så det får blir tacos på söndag ist ;)

Är det inget bra på tv ikväll?
Jag sitter hemma hos Fredrik nu, medans han är och tränar innebandy. Vad ska jag göra fram till elva då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0