Stockholm

 


Mycket att göra inför morgondagen, hittade en skitsnygg outfit alldels nyss iaf. Ska åka och fixa skorna snart.

Stockholm då, mkt trevligt. Hittade en balklänning, som är helt perfekt för mig. Svart, kort och enkel. För ovanlighetens skull hittade jag två par byxor också och en t-shirt. Sen fick det räcka.
På lördagen var vi på Pizza Hut och åt och vet ni vem som stod framför oss i kön, om inte Bea Szenfeld. Ni vet hon desigern. Okej så stort var det väl kanske inte, men jag tyckte det var lite roligt eftersom hon had varit med i Fråga Olle bara nån dag innan. Efter middagen gick vi på bio, vi såg Morgon Pålsson- Världsreporter. Skitrolig film, se den!

Nu ska jag pallra mig vidare, hejs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0