Torrschampo

Kom presic hem från Birsta cita för andra gången den här helgen. Vi gjorde inget vettigt där, så vi stannade inte heller så länge. Jag införskaffade mig iaf en egen present, som jag tänker slå in och ge till mig själv. För det är jag värd. Ja, jaust det. Jag fyller ju år om tre dagar :D

När jag var och klippte mig hos Elin på saxokam för nån vecka sen, rekomenderade hon mig att börja använda torrschampo istället för att tvätta håret varanda dag. Jag litar ju på Elin, så efter fredagsfikan på charm pallarde jag mig iväg till Kicks för att handla en såndan. Jag hade läst om att Toni&guys torrschanpo skulle vara bra, så en såndan fick det bli.  
Jag måste säga att jag verkligen inte trodde att det skulle funka på mig, men i själva fallet fungerade den alldeles utmärkt. Ett bra köp så att säga, 120 kr är den faktiskt värd. Så Ida, nu vet du ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

Kanon! då ska jag skaffa mig ett sådant snarast :D

2008-02-10 @ 14:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0