Vårväder

Man skulle nästan kunna tro att det är april. Härligt väder är det, hela åtta grader ute. Men snart kommer väl snön igen och förstör allt.
Man bruakr ju säga att man ska passa på, så jag borde egentligen passa på att vara ute i det fina vädret, men icke, jag måste förmodligen sitta inne hela kvällen och plugga religion. Jag kan typ ingeting än så länge, så kvällen kommer bli lång!
Imorgon ska vi även redovisa boken på svenskan, men jag läste ut den för två veckor sen, så nu har jag ju glömt vad det handlar om.

Igår var det UF-mässa hela dagen. Skittråigt vare, speciellt eftersom det var nada folk där. Prisutdelningen var ju inte heller sådär jättespännade när man redan visste vem som skulle vinna.

Näe nu måste jag gå och få något gjort.

Studenten tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0