Dreams will be dreams

Nu är det återigen måndag, helgen var tyvärr snabbt över. Idag har vi iaf lämnat in vår rapport, så jag hoppas det blir lungt på den fronten ett tag. Men mässan börjar ju närma sig och jag vill helst av allt bara slippa vara där.

Nu idagarna har Frida och Zara fyllt år, imrogon fyller även Elin. Så grattis till er! 19, år, snart är det även min tur. Ganska onödig ålder, men det är väl alltid trevligt att fylla år.

Lördagen gick hett till, men det var ju för tråkigt att vi inte fick stanna på förfesten!
Jag tycker iaf att det var riktigt kul på Primero den här gången.

 


Nej, nu måste jag fortsätta skriva på svenskan om jag ska bli klar ikväll.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0