Kvällsfika

Idag när jag kom hem spred sig en bekant känsla genom mig. Tråkkänslan!
Jag visste att kvällen skulle suga om jag inte gjorde nåt åt saken. Jag försökte få tag på Sandra, men hon ville inte svara. Men som tur var fick jag tag i min vän Jennie och vi bestämde rätt snabbt att en fika på 1891 skulle sitta fint. Elin, Josse och Ida jojnade också oss. Mycket trevligt måste jag säga, och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar till helgen efter allt vårt pepp!

Idag blev även Sandra moster, igen!
Grattis till dej och resten av familjen!

Kvällen gick som tur var väligt snabbt iaf och nu sitter jag här och funderar på om jag ska hoppa in i duschen eller om jag ska göra det imrgonbitti.
Äh det får bli nu!

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0