Ny blogg

Nu är jag äntligen klar med mina nya blogg. Den kommer säkerligen inte se ut såhär speciellt länge till, men den får helt enkelt göra det så länge.

Jag blev då tvungen att byta blogg av en speciell anlendning, just precis när jag hade fått hjälp att få blooggen så fin. När jag försökte kopiera stilmallen till den nya bloggen blev det massa krångel med lösenordet och annan skit. Så jag bestämde mig för att göra om bloggen helt. Det tog faktiskt inte allt för lång tid. Jag tänkte också att jag skulle försöka fixa bloggen själv den här gången, jag fick ju lite hjälp sist. Den kommer nog aldrig bli lika fin, men det känns ju bra att kunna göra allt själv i alla fall. Jag blir ju bättre och bättre för varje gång jag försöker.
Men jag vill tacka Anna och Karro igen för att jag har fått lite hjälp på traven.

Jag vet inte hur eller om man ens kan flytta över alla inlägg hit. Men det skiter jag i så länge.

Nu är det bara att hoppas att inga objuda gäster läser, så att säga!

Hejdå



Changes

Kommentarer
Postat av: Sickan

Haha. Sickans tiesto vann! Charmtroll :)

2008-01-19 @ 14:59:24
Postat av: Suss

That´s for sure! :)

2008-01-19 @ 15:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0