Tordagkväll och jag är lättad

Nej, det här går inte.
Spinning idag igen. Måste börja köra fler pass än två i veckan om min kondition ska förbättras i år. Kan inte bara snön försvinna så man kan snöra på sig joggingskorna och ta ett steg ut i den härliga vårluften?
Men nej, idag snöade jättevantar!

Handbollen idag då, ja jag kan ju inte säga att dom förtjänade att vinna. Dom var sjukt dåliga, sådär många straffar får man helt enkllt inte missa. Det är för dåligt!

Och nej, ja kan inte säga det för många ggr. Imgon är det fredag och helg! Äntligen!
Redovisningen är över, men jag kan inte direkt säga att det gick speciellt bra för min del. Men det är det iaf överstökat, sjukt skönt som Fridas lärare skulle ha sagt.

Tyvärr blir det nog ingen långfika för mig imorgon, eftersom jag ska och klippa mig hos Elin vid tolv.

På lördag blir det blubb/tarzan-leken. Mm, jag kallar det för det så länge.

image10
Kvällspromenad med Fredrik runt Sidsjön, sommmaren 07. Saknar!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0