Before you know it

Usch vad jag har ont i fötterna. Att gå runt i ett par skor, med världshistoriens tunnaste sula i åtta timmar är inte så himla skönt. Jag vet att dagen är på väg, dagen då jag blir tvungen att köpa ett par foppatofflor! :O

Fick lönespecen idag från det andra jobbet, och det var mer än jag trodde, så det var ju bra. Har även bestämt mig för att lägga undan pengarna jag fick på studenten på mitt andra konto, kommer ändå inte behöva använda dom. Jag funderar på att göra samma sak med stipediepengarna. Nu när jag snart får lön kommer jag klara mig fint på det.

Jag börjar längta till helgen nu. Jag är ledig och lycklig, men vad ska man hitta på? Utgång, stugan, vila?
Den som lever får se!

Hejpa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0