Flytt till Tulegatan

Idag har jag hjälp Fredrik lite med flytten. Vi blev nästan färdiga faktiskt. Ska bli skönt nu när som bor så nära stan (Tulegatan/Köpmangatan). Specielt nu under studenten när det kommer bli många sena kvällar på stan! Konstigt nog har inte denna lägenhet heller något lås till toaletten :O


Annars har det inte hänt mycket idag, solade lite på förmiddagen, men det var too hot till och med för mig, så jag pallade inte speciellt länge.

Just nu orkar jag inte lägga upp nå fler bilder, men en bjuder jag på. Och till den har jag en kommentar: Busschafför!



Kommentarer
Postat av: Slickis

HAHAHA! Det finns bara 4 tjejer som faktiskt kan komma på en sak som denna, och sedan också genomföra den. Kärlek till oss!

2008-06-01 @ 23:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0