Jag vet ingenting!

Vad händer på midsommar?
Jag vill ha en sjö, långbord med snapps, dillpotatis och sill. Okej, sillen kan vi skippa. Men en midsommarstång är ju nästan ett måste. Eller så kan jag ju testa att inte ha så höga krav så kanske det blir lättare att hitta en fest!

Imorgon är det intro på IKEA igen, sen på torsdag blir det jobb tror jag. Sen får jag se hur mycket jobb som behövs i sommar.
Har hört att man ska kila till arbetsförmedligen hur som heslt. Gaaah.

JAG VILL INTE JOBBA!
Jag vil vara fem år och inte behöva bry mig om nåt. Jag har ångest. Jag vill inte bli vuxen.  Efter 25 går det väl utför?


HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: jennie

du har fel susanne! Efter studenten går det utför! ;P

2008-06-17 @ 14:59:46
URL: http://jenniewestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0