Japp, så ser det ut!

Jag orkar inte skriva, så allt får bli i punktform.

Midommar:
- Middag hos mig
- Kubb
- Jag förlorar varenda omgång
- Börjar grina
- Går mot granlo
- Josse kissar på en sten
- Fest i Granlo
- Hög kille blir arg
- Vi går
- Fest i stan
- Susanne och Ida kissar i den ultimata kissbusken "det är en toalett"
- Går hem för det är tråkigt
- En idiot säger något idiotiskt
- Susanne blir arg
- Börjar grina?
- Susanne hoppas att idiot kommer dö
- Somnar efter ett långt samtal med en aningen full But

Lördag:
- Vaknar
- Är förvånadsvärt pigg
- Ligger i sägnen
- Köper El fuego
- Ligger kvar i sängen och äter
- Köper godis och cola
- Fortsätter svåla i sängen
- Blir tjock
- Börjar grina
- Ser på film
- Sover i sängen

Kommentarer
Postat av: elin

varför grinade du ?

2008-06-22 @ 23:37:13
Postat av: Suss

haha jag grinade in på riktigt, inte vad jag vet :O jag blev lite arg bara!

2008-06-23 @ 10:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0