Då var allt över

Hej, jag heter Susanne och jag har tagit studenten.
Fyfan vad jag är bra!

De här senaste dagarns har varit mkt händelserika och mkt roliga. Roligast tyckte jag att det var på guldtrofén och på lastbilen. Men för att inte tala om gårdagen, jag hade skitkul på Stadshuset. Kul folk och bra band (Kleerup). Men ikväll blir det nog ingen utgång för min del, även fast jag skulle vilja. Jag orkar helt enkelt inte.
Ja, nu är studenten över och det gick alldeles för snabbt. Jag skulle vilja göra om allt igen. Jag vill inte börja jobba än :O

Äh, jag orkar inte ens tänka på framtiden. Här kommer lite bilder.


Guldtrofén
j




YEAH!




JONAS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0