Kisses of the sun

Idag var min första dag på avdelningen. Vi hade dock vår fadder med oss, så allt flöt på bra. Annat blir det väl när man är själv och alla listor ska fyllas i och kunderna frågar saker jag inte förstår ett dugg av. Men idag var det riktigt roligt. Jag vet inte om det beror på att vi fick gratis lunch och att det blev utryckning strax efter vi hade öppnat, eller om det helst enkelt bara är så roligt att jobba på IKEA. Jag ser dock inte fram emot den dag det är min tur att ha kassautbildning!

Igår var det då fotboll. Jag antar att de flesta såg matchen så de behöver jag inte tjata nå mer om. Men jag hade iaf trevligt under tiden. Var på Irish med Josse och Elin, och efter en stund fick vi även sällskap av Sonja och Nicola som verkar vara två riktiga partybruder, inkl Elin såklart.

Imorrn är det då Sveriges ljusaste dag typ, midsommar alltså och frågan är fortfarande, vad jag ska göra?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0