Brännö serenad

Fredrik kom aldrig.

Och till på köpet, så gick det åt pipsvägen när vi skulle åka hem från farmor&farfar. Pappa fick för sig att backa ner för världens isigaste backe och helt plötligt åker vi rakt in i garaget. Backspegeln hade några konstiga ljud för sig innan den gick av och högersidan av bilden fick nog sig några rejäla märken. Bilen står kvar på Månvägen i övre Bredsand och farfar fick skjutsa hem oss. Vilken tur att det inte var jag som körde, då hade jag förmodligen åkt på stryk.
Jaja, pappa ska ju ändå köpa en ny bil.

Sen måste jag göra som Sickan, alltså  nämna vår vän Håkan Hellström. Hans nya skiva släpps snart, har inte hört så många låtar men jag gissar att den blir bra. Det är ju liksom Håkan vi snackar om. Jag längtar såååå till Gatufesten. Allt som har med Håkan att göra bara skriker sommar!

Men jag tänker varken spela en låt från nya skivan eller en låt framförd av Håkan. Jag tänker ist spela en låt som är gjord av Håkan men som framförs av sveriges snyggaste/sexigaste man. MONEYBROTHER!
Visst, den är inte lika bra som Håkans, men bra är den nog. Tänk er dessa två gossar på scenen samtidigt, vilken dröm!



 
 
/Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0