En helt vanlig söndag

Jag önskar att jag hade en plan och att jag kunde påbörja den nu.

Idag blev det tacos igen. Men Fredrik orkade inte plocka undan efter sig, så han köpte sig ur genom att erbjuda mig en massage på 15 min. Det var det lätt värt, men det tycker nog inte han.
Nu vill jag spela kort, men han vill spela x-box, hur gör vi då?
Jo jag vet:
1:  Jag sätter mig helt enkelt ner och tjurar till jag får som jag vill.
2:  Sätter mig nära och andas i hans ansikte tills han inte orkar mer.
3:  Jag hotar honom med att sjunga mina vackra sånger med mina egna texter heeela natten om han inte gör som jag säger.
Jag vet av erfarenhet att alla ovanstånde punkter funkar, men wtf jag kör alla tre på samma gång så kan jag vara säker på ett gott resultat.
Hiihi, I know, I´m the perfect girlfriend.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0