En solig torsdag på stan

Idag tog jag och Fredrik med oss kameran och drog ut på stan. Tyvärr var det Fredrik som höll i den vilket bidrog till att alla bilder är på mig (såklart). På bussen på vägen hem, träffade jag av en slump Sandra, så jag åkte ett varv till och följde med henne och Ida på stan en stund.
Nu är jag hemma igen och ikväll ska jag äta middag med pappa, som vanligt, sen vet jag inte vad som händer. Har iaf bestämt mig för att det inte blir någon stundetfest ikväll, utan det blir förhoppningsvis utgång på lördag ist med Josse och Jennie :D

Jag måste även berätta att jag slog Fredrik i morse i tv-spel, jag är så nöjd, så jag vet inte vart jag ska ta vägen :D

Idag fick jag ett påskägg av pappa, det var säkert fem år sen sist.


image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0