Friday, I´m in love

Ja, fredag, känns fiiint! Fast det känns inte bra att det närmar sig måndag. Jag blir så nervis!

En lektion idag, sen skulle vi försöka skriva vår projektgrej, men jag vet inte hur man skriver, så det gick inte så bra. Sitter och skriver lite på den nu ist.

Fick ett sms för ett tag sen där det stod att jag + tre vänner kommer in gratis på Primero ikväll. Kände genast suget, men nej, jag ska nog vänta till nästa helg. Men man tar ju bara studenten en gång, så jag borde passa på. Men ikväll ska jag vara med Fredrik, vilket var länge sedan. Fast han slutar åtta, så jag vet inte vad jag ska hitta på fram tills dess.
Pappa och jag ska iaf laga finmiddagen när han kommer hem. Mmmhm!


image59
Såhär snygg kan vi vara ibland, ROCK AWAAAAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0