I try

Nu har jag sökt en massa sommarjobb, till och med ett i Eskilstuna. Men det känns verkligen som att jag inte kommer få nåt jobb i sommar heller. Det finns ju faktiskt inte så mycket att göra om det verkligen inte går!

Kursen i webbdesign blev inställd, tråkigt tycker jag. Så nu får jag försöka lära mig hur photpshop fungerar på egan hand, det kan faktsikt bli lite jobbigt!

Ikväll blir det Wallander som vanligt!

Just det, jag glömde att berätta, vi vann den där guldtrofétävlingen i Sidsjön! :D Eller vi kom rättare sagt på delad första plats! 10 poäng, tack! =)


image51
Ibland har jag tråkigt




Uppdatering:
Anmälde mig just till en kurs iallafall, men den börjar inte förns den 12 maj. Fast tiden går ju fort.
Hejs

Kommentarer
Postat av: Ida

Vann vi? :O Hur har du fått veta det? :D

2008-03-02 @ 22:25:55
Postat av: sickan

VAAA, gjorde vi? :O För vad? skulturen eller utklädnaden eller alltihop? fan va kul :D:D:D

2008-03-02 @ 22:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0