Lägenhetsvisning och goda nyheter

Pratade just med Fredrik, han och Jean har varit på lägenhetsvisning idag.
Klicka här
Jag hoppas verkligen dom får den, skulle ju vara jättehärligt! Nära till stan, nära till bion och nära till Max :D haha
Lite tapetsering är allt som behövs, kolla badkaret liksom, lite skumpa och ljus på det! Mys!

Inflyttningen blir i så fall i början av juli! Tänk en liten förfest på balkongen!
Nej nu svävar jag iväg, vi får vänta och se helt enkelt!

Jag pratade med Anna lite idag också, och gissa om jag blev glad! Hoppas hoppas hoppas!

Nu är jag glad, iaf ett tag framåt!
Hejs

Kommentarer
Postat av: Sick

Jag har en grym känsla av att jag varit i den lägenheten, eller en som är jävligt lik :O

2008-03-10 @ 21:20:36
Postat av: Suss

jasså, tyvärr vet jag inte vem som bir där nu :P

2008-03-10 @ 21:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0