Långfredag

Visst, det är jätteskönt med lov och jag ska inte klaga. Men när det är helg är det alltid så tråkigt att inte ha något att göra. Fredrik åkte till Matfors vid två, han och pojkarna ska ut ikväll. Och jag ska sitta och vänta på att Stefan kommer, men han ringde förut och sa att han inte skulle komma fören åtta. Så vad ska jag göra fram tills dess?
Jag har iaf gått en lång promenad idag, tog nästan en och en halv timme. Eftersom Anna också kommer i helgen så passade jag på att ta mig mig kameran ut idag också, ifall att hon skulle vilja ha tillbaka den när hon åker igen.
Även fast snön ligger tjock överallt hittade  jag bla dessa:

image71
Då blev jag glad, även fast det säkert dröjer massa veckor innan snön försvinner.


Det här är det enda påskpyntet vi har iår.





Såhär kan det gå när Susanne har tråkigt


hejdå

Kommentarer
Postat av: Sickelito

Det blir ju sjukt bra bilder. En sån kamera skulle jag inte dö av..

2008-03-21 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0