Lista


om du var en blomma: lilja (Susanne betyder lilja)
pryl du inte kan vara utan: iPoden
Tidningar du prenumererar på: vr
Nåt som gör dej förbannad: när det inte går som jag vill
När grät du senast: för nån månad sen
Mjukt eller hårt: mjukt
Kram eller puss?: puss :)
Hyrfilm eller bio?: hyrhilm
Natt eller dag?: dag eller sommarnatt
Rakad eller orakad?: rakad
Popsnöre eller sportfåne?: inget
Kaffe eller te?: fy fan, pest eller kolera?
Bakispizza eller bakischirre?: pizza såklart :D
Förfest eller efterfest?: fööööre
Plastbestick eller plastbröst?: kniv och gaffel, tack
Yngre eller äldre?: äldre
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...Skulle du fortsätta dejta honom/henne?: nope
Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt?: kanske
Är du bra på att lösa konflikter el. är du konflikträdd?: rädd, antar jag
Om någon trycker ner dig, vad gör du då?: börjar grina
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv?: lite blandat
Är du svartsjuk?: Jorååå
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta?: kirurg
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den?: oja!
Vad är det första du tänker på när du vaknar?: vilken underbar dag, eller inte!
Är du troende?: haha inte direkt
Tycker du om stearinljus?: oh yes,  mysigt jue
När blir man vuxen?: jag vet inte
Hav eller sjö?: hav
Vad har du för väckarklocka?: mobilen
Hur ofta klipper du tånaglarna?: när dom blir för långa
Har du betalat månadens räkningar?: näe, men pappa har nog
Använder du hudlotion? : sometimes, borde använda det oftare, men orka...
Tycker du om Dr Pepper?: jag vet inte
Äpple eller Päron?: päron
Äter du fiskbullar? : jaaa
När klippte du dig senast?: för några veckor sedan
Mc Donalds/ Max / Burger King eller annat?: Max, tack
Platt eller vanlig dataskärm?: platttis
Vad har du för mobiltelefon?: Nokia
Dammsög du bakom soffan sist du dammsög?: ja, eller näe inte bakom, men under
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?: oftast
Har du blivit sövd någon gång?: nope
Lever din mormor? icke
Har du varit med på TV?: det hoppas jag inte
Vad BORDE du göra istället för att sitta och svara på frågor just nu?: inget, har inget bättre för mig, det är därför jag sitter och gör det här nu
Kan du dricka mjölk som "gått ut" för 3 dagar sen?: lätt, så länge det smakar bra!
Beskriv din humor: vääldigt konstig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0