Soul calibur



Vi hade sjuk roligt idag. Vi började väl med att gå till konsum och inhandla lite mat, efter det gick vi och hälsade på hemma hos Jennie i deras nya lägenhet. När vi kom hem blev det en mycket god pasta och skinksås. Efter det, jag vet inte esn om jag vågar säga det här, men vi ägnade tre timmar åt att spela tv-spel (se ovan). Jag hatar egentligen tv-spel, men det var skitkul att spela med tjejerna. När jag spelar med Fredrik måste jag känna mig så dålig jämt. Vi var helt inne i spelet, det blev skitvarmt på rummet och det var nästan så att jag blev lite anfådd. Men kul var det och nästa gång ska vi kicka Fredriks ass, eller vilken annan kille som helst, som vågar ställa upp mot oss! MoUhaAHaaaHA....hA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0