The good life

Ännu en solig dag och jag var ute redan vid tio och tog en promenad på en timme. Bara för att jag vill åka till stugan i helgen kommer vädret inte vara lika bra från och med imorgon. Det har ju tinat jättemkt de senaste dagarna och därför får det bara inte komma mer snö.

I eftermiddag ska jag åka ut till Birsta en stund, men först ska jag hämta Fredrik på jobbet.

Jag tror att jag just besämde mig för att läsa fastighetsmäklarlinjen. Grejen är att jag inte vet om jag vill bli mäklare eller inte, men jag läste nyss i tidning om en tjej som gick mäklarlinjen, men som nu jobbar med mode. Eftersom själva linjen är så bred, så behöver man inte ens bli något som har med mäkleri att göra. Man får grundläggande kunskaper i juridik, ekonomi och marknadsföring och alla dessa ämnen har man väl nytta av vad än man tänker bli. Frågan som återstår är ju förstås vart jag ska plugga. Jag trodde att man kunde göra det i Göteborg, men det verkar inte så. Så Gävle eller Halmstad, låter väl okej. Men jag har tid att bestämma mig.

Näe nu ska jag gå och ta en lång och varm dusch!












Kommentarer
Postat av: guess who? :D

Ditt as!!!! Vi startar linjen i göteborg isåfall, gävle är bara inte okej :P ledtråd: det är sickan :D

2008-03-07 @ 15:04:49
Postat av: Suss

Jag vet, sämst!MEn vi man ju hoppas på att dom har startat en om ett år eller så då :)

2008-03-07 @ 18:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0