Torsdag eller lördag?

Haha, hört talas om tv-spelet Devil may cry?
Om ni har det förstår ni kanske hur humoristikst det är att Fredrik just nu kallas sig för Dante på msn!

Ikväll är det hockey igen och egetligen vill jag inte se, etfersom det känns som att timrå kommer förlora igen.

Nu har jag i alla fall sökt 15 sommarjobb och om jag inte får nåt av dom, så börjar jag seriöst grina.

I helgen kommer Stefan och Anna och hälsar på. Så fredagen ska tillbringas med Stefan och jag som trodde att vi skulle få sällskap av Fredrik, men han ska tydligen ut till matfors av alla ställen(!?)
Men nu återstår frågen, utgång på torsdag eller lördag?
Tell me someone!

image63
Vad gör dom två där bak?

Kommentarer
Postat av: simpaa

Okej. detta är ingen tröst, men dom söker på donken om du känner att du vill bli mentaltstörd samt utbränd :D

2008-03-18 @ 20:40:30
URL: http://simoneericsson.blogg.se
Postat av: sandiiee

jadu vi där bak vi leker rymdvarelser, ser du inte det ;)

2008-03-19 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0