Dancing

Vilken trevlig helg!
I fredags blev det bowling med Fredrik, det var väl ganska så kul. Näe jag ska vara ärlig. Fredrik vann såklart överlägset och jag vill aldrig mer spela.

Senare på kvällen blev det utgång. Varmt som tusan var det och vi satt i busbacken till tolv ungefär, även fast jag höll på att frysa ihjäl på slutet. Efter det gick vi ner på lyset, och det  behöver jag nog inte säga så mycket mer om, tur att vi inte betalade inträde iaf!

I lördags blev det en sväng till stugan och checkade läget och sen blev det myskväll framför tvn.
Idag har jag varit i birsta och köpt min studentklänning. Inget speciellt. Jag tänkte att jag kommer förmoligen förstöra den ändå.




Nu ska jag fundera på vad jag ska säga i mitt tal på torsdag. Världens uppkomst. Vad finns att säga om det egentligen?


Fråga mig inte vad vi gör!


Juste, jag måste även berätta (bara för att jävlas med Fredrik) att han inte vågade gå ända upp i tornet på norra berget igår! Mouhahahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0