Lördag

Äre bara jag, eller har alla gräsmattor blivit gröna under natten?
Inte fan såg det ut så här igår.

Idag fyller farfar år, så vi var där och grattade han. Nu sitter jag här och ska föröka skriva lite religion, men jag tycker inte att det är speciellt underhållande. Ikväll kommer Fredrik hit, då ska vi laga lite mat och kanske hyra nån film, skönt att bara slappa.

Nu har jag kanske fått svå sommarjobb, eller typ halva sommarjobb, det borde ju gå att kominera dom tycker jag. På IKEA har jag fått en behovsanställlning och på onsdag ska jag åka och prata med nån på Norrlands miljövård. Så nu behöver jag nog inte oroa mig nå mer.

Imorrn kanske vi ska åka till stugan och avverka lite mer träd. Så i sommer kommer solen skina hela dagen istället för halva. Det ska bli kul att se om Stefan och Anna rustar upp stugan i sommar, en ny altan kanske?

image182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0