Nötknäckare och diverse

Det kanske blir en tirpp till Stockholm innan stundeten iaf!


Hela dagen igår ägnades åt nötknäckaren, och det visade ju sig vara helt onödigt idag, eftersom typ hela klassen var borta.  Jag tror faktiskt att det kunde ha gått rätt bra för oss om vi hade varit med, men men...

I onsdags bjöd pappsen på middag på Norrlandskällaren, det var mycket trevligt. När jag väl satt där, kom jag och tänka på när vi var och åt där på skolavslutningen i sjuan. Det känns nästan som att det var igår, tiden har gått så sjukt snabbt. Jag vill inte lämna tryggheten i skolan. Jag satt och kollade på E3 C:s film, och det var nästan så att det kom en liten tår (observera nästan), när jag insåg att jag faktiskt kommer sakna de flesta lärarna. Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga det, men det är sant.

Näe, över till något roligare. På lördag kväll ska vi ha klassfest hemma hos Frida, det tor jag faktiskt kan blir riktigt kul, till och med killarna är pepp :D

blä, jag ska upp sex på lördag morgon och jobba! Korvmoj!!!!!

Hejdå


Jag som ville ha en CRAZY sommarnatt på fredag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0